V35 (34+3)

Har börjat få svag mensvärk emellanåt. Kan det vara bebis som börjar trycka sig nedåt tror ni?
 
Ju närmare vi kommer beräknad förlossning desto mer verkligt börjar det hela bli. När min man kröp ner i sängen igår låg han och berättade hur mycket han längtar nu. Hur han drömmer om vår son varje natt. Att han är så spänd på att få se honom och att han tänker mycket ljust på framtiden. Det värmde i mitt hjärta. Min man kan vara en av de mest barnkära männen som vandrat på denna jord. Att få skapa ett, och kanske fler, barn tillsammans med honom känns helt fantastiskt!
 
I helgen skall vi på profylaxkurs och nästa vecka föräldrautbildning. Därefter tänker jag att jag är redo att skriva förlossningsbrevet. Packa väska till BB skall också göras så småningom.
 
Har föressten fått bilderna från vår gravidfotografering. De blev helt fantastiska!