Hinner inget annat

Jag förstår idag alla som tidigare sagt till mig att man inte hinner något när man är hemma med bebis. Det är sant. Allt kretsar kring lillen. Just nu har han en gnälligare period deasutom. Så fort jag skall göra annat än hålla i honom börjar han gnälla/gråta. 
 
Som just nu tex....
#1 - - Anonym:

Så var det ibörjan för oss också!! Super jobbigt :/ ( periodvis!!) men DET blir bättre kan jag trösta med! :) Min lilla kille ( 5 månader) älskar babygymmet!! Från ca 1,5 månad tillbaka. Tips att köpa om du inte har! Sen vill de ligga själva ibland ( oftast) så det kommer bli bättre. Kram

#2 - - Anonym:

Vissa barn gillar ju sele/ sjal med. Min kille har varit sisådär förtjust i sele. Men som sagt testa dig fram

Svar: Han gillar bärsele men min rygg orkar bara kortare stunder med det tyvärr :-/
komlillamonster.blogg.se