V18 (17+3)

I fredagskväll tyckte jag att jag kände monstret för första gången, men eftersom jag sedan inte kände mer tänkte jag att det nog var något annat. Igårkväll låg jag still i sängen med handen långt ner på magen och plötsligt kom det bara.. flera gånger! Wow!
 
Så mycket smärta och så mycket tårar har runnit längs mina kinder under de tre åren som gått. Livrädd har jag varit att aldrig få bli mamma och aldrig få känna ett barn röra sig inuti min kropp. Så plötsligt är vi här. I vecka 18 med en vild bebis i magen. 
 
Tack Gud för att du ger oss möjligheten att bli föräldrar. Tack för att du bar mig när kampen var som tyngst. Tack för att du gav mig styrkan att inte ge upp!
#1 - - Anonym:

Så underbart att höra! Du förtjänar verkligen detta! Kram Genus Longing

Svar: Tack fina.. och detsamma!!
komlillamonster.blogg.se

#2 - - Anonym:

Åh visst är det fantastisk känsla! Så ovan känsla med sparkar och ändå så rätt på nått sätt, som man aldrig känt annat ;) är också så tacksam över detta! Är i v 30 nu ( 29+1) kram/ Karin

#3 - - Paula Jensen:

Hej!

Vi gör ett nytt program där Mia Parnevik träffar härliga personer på tillfällen då de vill fira lite extra för att vägen dit kan ha varit lite kämpig. Vi söker just nu en Babyshower och då stötte jag på din blogg. Om det låter intressant så skulle det ju vara jättekul att få ta del av din Babyshower :)

Hör av dig om du har några frågor eller om du vill veta mer.

http://www.tv3.se/vill-du-bli-firad-av-mia-parnevik

#4 - - Anonym:

Åh grattis!! Vad kul att läsa att du väntar ditt lilla monster. Jag följde din blogg tidigare när jag också gjorde IVF. Nu sitter jag med min 11 veckor gamla sötis i famnen :)
Bästa lyckönskningar från Amanda

Svar: Åh grattis till dig!! Hoppas att jag oxå snart är där :-)
komlillamonster.blogg.se