Vadå.. förlossning?

För någon vecka sedan frågade min mor mig vilket sjukhus jag planerade att föda på. Jag måste erkänna att jag i princip inte över huvudtaget tänkt på förlossningen än. Att vi väntar barn har sjunkit in, men inte att bebis ska komma ut. Det är så overkligt.
 
För att förbereda oss litegrann på vad som komma skall har vi anmält oss till en profylaxkurs i september. Skall bli spännande faktiskt!
#1 - - Sara:

Haha, visst är det konstigt. Är ett tag före dig (går in i v33 imorgon), har nyss klarat av föräldrakursen på vårt tänkta sjukhus och har gått profylax-kurs här i veckan. Kursledaren pratade då om just den grejen att "hade vi från vården tagit upp dem här grejerna på inskrivningen hade ni inte alls varit mottagliga", men man kommer dit på något vis. Ser fram emot hela upplevelsen.

Svar: Jaa det blir nog mer verkligt ju längre fram i graviditeten man kommer :-)
komlillamonster.blogg.se