Redan?

När min menstruationscykel fungerar som den skall har jag en cykel på 38-40 dagar. För ca tre dagar sedan började jag känna som om ägglossning var på gång. Eftersom jag var tidigt i cykeln tänkte jag att det var falskt alarm. Då känslan ej försvann tog jag ett ägglossningstest igår. Det var nästan lika starkt som kontrollstrecket. Idag tog jag ett nytt och jag tolkar det som positivt. Redan på dag 15? Märkligt. Mn med tanke på hur äggstockarna känns ikväll så lär det stämma. Ska ta ett imorgon också och se om det då börjar bli svagare.
 
Här är testet ett par timmar efter..
 
#1 - - Libra:

Det ser väldigt positivt ut ja. När brukar du ha ÄL annars?
Kram

Svar: Runt dag 24... kram
komlillamonster.blogg.se

#2 - - Anonym:

Ta ett nytt gravtest.... ÄL-test är ofta starkt positiva vid graviditet...

Svar: Fast jag är inte gravid... garanterat. Hade menstrustion nyligen och innan dess missfall.
komlillamonster.blogg.se