RD11

Idag är det ruvardag 11. Det betyder att vårt lilla monster är 13 dagar gammalt. Jag tjuvtestade imorse med morgonurin med ett sådant billigt test. Det var totalt blankt. Negativt. Även om jag kände det på mig, särskilt då alla symptom försvunnit, kände jag ändå djup sorg. Borde det inte iaf synas något spökstreck när det gått så här lång tid? Det hade betytt så otroligt mycket att få ett plus för att få veta att vi faktiskt KAN bli gravida. Jag la mig i sängen igen och grät en skvätt i min mans famn. Min fina lugna man. Han är alltid så positiv. Jag kände ilska över att ha en kropp som inte fungerar ordentligt. Livet kändes otroligt orättvist.
#1 - - Libra:

Hoppas det inte är kört ändå!!!

Jag kan fortfarande inte lägga till dig på Bloglovin. Märkligt! Vad händer när ni andra försöker göra det? Funkar länken längst upp för er? Jag blir inte klok på detta. ;-)

Kram
Libra