2,5 år

Snart är vårt lilla monster 2,5 år. Tiden går så fort! Han är fantastisk på att prata och även duktig motoriskt. Pratade i längre meningar redan innan 2 års ålder. Klart att vi är stolta! Våra små samtal värmer verkligen mitt hjärta. Äskade fina godhjärtade skrutt!
 
Annars flyter livet på. Vi planerar bröllop i sommar. Därefter ska vi börja fundera på syskon. Egentligen är jag otroligt nöjd som det är. Samtidigt känner jag att jag gärna vill ge honom ett helsyskon. Han avgudar sin äldre halvsyster. De har fin kontakt men bor långt ifrån varandra. Jag har inte mkt kontakt med mina egna syskon och hoppas därför att kunna bygga en egen familj med starka band.
 
En annan sak som vi planerar framåt är att flytta igen. Vi kikar efter hus. Tänkte egentligen ta detta nästa år, men kanske händer det innan dess.
 
Livet är bra fint ändå <3