V29 (28+0)

Idag har vi gått in i trimester 3. Kan ni förstå? Knappt jag heller! Enligt appen är nu lillebror 35 cm lång och ca 1,2 kg tung. Jag känner mig trots allt fortfarande ganska smidig. Ibland när jag ligger på sidan i soffan kan magen kännas tung. Tänk då hur tungt det måste kännas när han är dubbelt så tung?
 
I övrigt har vi semester nu. Inom kort åker vi till min mans hemland. Det kommer bli varmt med ca 40 plusgrader, men jag längtar ändå! Det börjar bli alltmer oroligt där nere och fortsätter den tragiska utvecklingen kanske vi inte kommer att kunna åka ner senare på mycket lång tid.
#1 - - Genus Longing:

Åh va härligt! Längtar dit oxå, men har 8v dit.... Hoppas att semestern blir bra för er! Kram på dig gumman

#2 - - Resan till dig:

Åh vad härligt att du är så långt gången nu!!! Grattis 😊