V32 (31+0)

Ny vecka igen! Enligt appen väger pågen nu ca 1,8 kg. Nästa helg väger han nästan 2 kg. Nu växer han fort!
 
Igår vaknade jag illamående och kräktes innan frukost. På eftermiddagen åt jag nog för mycket i stan för när jag kom hem sa magen ifrån och allt kom upp. Hoppas inte på ny period av illamående!
 
Annars var jag hos barnmorskan igår. Plutten ligger fortfarande precis på normalkurvan. Nu är livmodern 29 cm tydligen. Mitt järnvärde hade sjunkit lite till 104. Fick tips om att byta tabletter till en ny sort som kommit som tydligen tas upp av kroppen snabbare och då inte heller påverkar magen. Apoteken har knappt gått in dem så fick beställa från nätet.
 
Idag kommer min man hem från utlandet. Saknat honom så himla mycket. Ser dock ej fram emot jobb på måndag. Har så otroligt mycket att ordna med just nu att jag inte känner att jag har tid att arbeta. Det är alltifrån bankärenden, packning, flytt, profylaxkurs, föräldrautbildning, fotografering, renovering, familjerättsbyrån.... och allt under 1,5 månad..åhh.. ge mig ork!!
#1 - - Anders Nilsson:

Hej,

Mitt namn är Anders Nilsson och jag är en av ägarna till Testlagret.se som är en webbutik som levererat graviditetstest och ägglossningstest till svenska kunder sedan 2006.

Vi följer en del bloggar som skriver om det som är relevant för våra produkter och vi tycker din blogg är mycket bra och undrar nu om du är intresserad av ett samarbete. Vi letar efter bloggar som kan tänka sig att sätta en länk i bloggens länkarkiv samt skriva ett inlägg om våra produkter på ett sätt som smälter in i bloggen. I utbyte kan erbjuda lite av våra produkter för eget bruk eller för en eventuell bloggtävling. Har du andra idéer är vi också intresserade av att höra dem.

Ser fram emot att höra av dig

Mvh
Anders Nilsson
Tento Medical AB
www.testlagret.se
[email protected]

#2 - - Libra:

Vad är det för järn som du blivit tipsad om? Min mage gillar inte Niferex. :-/
Kram

Svar: De heter Sideral. Beställde från apotea. Min barnmorska säger att de visat sig fungera väldigt bra för gravida :-) och så behöver man bara ta en tablett om dagen dessutom.
komlillamonster.blogg.se