Baconsug

De senaste dagarna har jag varit extremt sugen på bacon helt plötsligt. Eftersom min andra hälft inte äter fläskkött har vi aldrig detta hemma. Idag åt jag en Ceasarsallad på stan med bacon. Åh så gott det var! Hade gärna ätit en till NU. Testade att köpa hem kalkonbacon för ett tag sedan, men det var inte alls lika gott. Blir nog ett baconköp i dagarna känner jag... så får mannen äta annat till middag!
 
Imorgon har jag föressten tid hos barnmorskan. Blir blodprov och lämna urinprov m.m. Jag gillar besök hos barnmorskan, för då känns det plötsligt verkligt att vi väntar bebis.
#1 - - Anonym:

Fniss! Detta känns igen! De första ca 14 v var jag helt fixerad vid en mjukost på tub: baconost!! Kan varmt rekommendera den! ;) ceasarsallad tycker jag också är väldigt gott! Och ja, överlag har jag nog fastnat lite mer för bacon än jag brukar :) kram/ Karin

Svar: Haha då är jag inte ensam. Undrar vad det är i bacon som bebis vill åt?
komlillamonster.blogg.se