V37 (36+5)

Glömde ju skriva att barnmorskan konstaterade i måndags att vår lilla plutt numera är fixerad. Han är med andra ord redo för världen utanför.
 
Vikten för mig stod imorse på +8,7 kg.
 
I förrgår pratade min man om lillebrors rum fast nämnde honom istället med det namn vi funderat på att ge honom. Det kändes så märkligt. Tog några sekunder innan jag förstod vem han talade om. Vi brukar annars kalla honom för vår son, bebis eller lillebror.
 
Insåg igår att jag fortfarande har alla mediciner kvar hemma för det där tredje ivf-försöket som aldrig blev av. Medicinerna ligger där i kylskåpet sedan januari och jag har ännu ej vågat göra mig av med dem. Knäppt? Antar att flera års kämpande gör en lite knasig och nojjig!
#1 - - Susse:

Nu är det inte långt kvar =) Angående medicinerna så är det väl ganska lång hållbarhet på dem? Tänkte att de kanske kan vara bra att ha kvar ifall ni vill göra syskonförsök i framtiden :) Iofs kanske ni blir gravida naturligt då också ;)

Svar: Ja de håller sig nog ett tag.. får kolla det :-)
komlillamonster.blogg.se