V24 (23+0)

Välkommen vecka 24! Viktuppgång totalt +2,0 kg. 
 
Här kommer några dummar frågor som folk ofta frågar när de får veta att nan väntar barn. Ger er också förslag på svar.
 
Fråga 1
Tog det lång tid?
Svar: Undrar du hur länge jag och min man har haft oskyddat sex? Det känns som att det är en sak mellan honom och mig!
 
Fråga 2
Var det planerat?
Svar: Om man ägnar sig åt vissa särskilda aktiviteter så får man räkna med att det kan ge ett visst resultat!
 
Fråga 3
Är du glad? Är din man glad?
Svar: Nej, vi ligger och gråter oss till sömns varje kväll!
 
Har ni förslag på fler märkliga frågor? :-)
#1 - - Resan till dig:

Hur kan du har så där stor mage redan?

Svar: Stor mage? Nu förstår jag inte riktigt? Menar du hur magen kan synas så pass mkt trots endast 2 kg viktuppgång?

Eller aaaaa nu förstår jag! Det var tips på en fråga folk ställer!!! Hahaha.. ja den frågan är oxå märklig. Den har jag sluppit faktiskt :-)
komlillamonster.blogg.se