V22 (21+0)

Ny vecka igen. Jag mår bra. Bebis sparkar och har sig. Det är underbart väder. 
 
Något som jag dock är otroligt trött på är alla åsikter om hur jag ska leva som gravid. Folk ska hela tiden kommentera saker som.. Ska du verkligen.... träna..  röra på dig..  bada... sola... resa.. flyga...?? osv osv. Igårkväll fick jag ett mindre utbrott. Låt mig ta hand om mig och mitt barn själv! Även om jag anser att jag är en vettig person som själv kan ta beslut vad jag bör göra och inte så stressar dessa kommentarer mig enormt. Särskilt efter alla missfall. Har ibland lust att sätta mig i en mörk grotta tills barnet kommer, så att alla kan hålla tyst! Blää..
#1 - - Millis:

Härligt :-) nu går det framåt :-) hur är det i sommar värmen? Det är klart att alla ska ha åsikter , speciellt när man är gravid, lustigt det där...

Svar: Ja visst är det! Det är härligt med sommarvärme :-)
komlillamonster.blogg.se