V30 (29+0)

Nu har vi nått fram till vecka 30. Sitter just i denna sekund och känner hur lilla monstret i magen trycker sig mot alla väggar där inne så det nästan känns som han skall komma ut genom naveln. Annars njuter vi av vår semester med min mans familj. Även om jag redan är en del av min mans familj känns det fantastiskt att veta att vi inom kort är sammanbundna för alltid genom vår lille pojk i magen. Oavsett vad som sker. Nu blir det stan. Gissar på 38 grader i skuggan...
#1 - - Anonym:

Underbart att du nåt denna veckan, för mig är 29+0 min magiska gräns om man ska föda för tidigt. Nu behöver du inte oroa dig mer. Så skönt för er! Kram Genus Longing

Svar: Åh tack :-) jag tror inte att oron försvinner förrän han kommit.. men jag är inte alls lika orolig som tidigare. Snart är du oxå där <3
komlillamonster.blogg.se