V16 (15+0)

God morgon Sverige! Idag går vi in i vecka 16!! Enligt appen är monstret nu 14 cm långt. Bebisbulan finns där nu även morgnar. Under kvällen är den faktiskt riktigt stor. Antar att det både är bebis och mat som putar ut då. 
 
Jag vet att jag inte ska skriva att jag börjar må bättre för då vänder det igen. Igår tänkte jag tanken och sen kräktes jag. Men faktiskt så börjar jag att må bättre nu. Jag är inte lika trött, kräker inte lika ofta (nu ca varannan dag) och illamåendet är inte konstant. Ett annat friskhetstecken är att jag börjat äta lite choklad!
 
Vi har börjat berätta för några vänner nu. Det är så härligt när våra vänner delar vår glädje. Våra närmaste vänner känner ju till vår kamp. Våra familjer, förutom min mamma, vet dock ingenting än. Jag umgås inte tätt med min familj och min mans familj bor i ett land långt härifrån. Om min man inte berättar innan så lär de se magen i sommar när vi åker ner för semester. Vet att de kommer att bli så lyckliga, eftersom de efterfrågat barn vid varje besök!
#1 - - J:

❤️❤️❤️❤️

#2 - - Genus Longing:

Vad tiden går fort! Snart RULLAR för er! Lycka till! Kram

Svar: Ja nu börjar vi komma en bit på vägen! Tror tiden kommer kännas fortare för mig nu också när jag mår lite bättre :-)
komlillamonster.blogg.se