Blivit mjölkdrickare

Jag har börjat dricka mjölk sedan ett par dagar tillbaka. Det måste helt klart vara kopplat till graviditeten, då jag annars inte gillar mjölk! Nu dricker jag flera glas om dagen! Antar att det är något i mjölk som bebis vill ha?
 
Annars måste jag säga att jag har mått ganska bra idag. Kräkte senast igårmorse. Inte känt mig särskilt illamående idag heller. Ta i trä! Är det min tur att få njuta lite nu?
#1 - - Anonym:

Låter bra! Enligt Livsmedelsverket ska man få i sig 5 dl mjölkprodukter varje dag! ( det kan ju vara fil eller ost med tex) också blivit mer sugen på mjölk och ost

Svar: Åh vad bra. Då får jag i mig tillräckligt av det iaf ;-)
komlillamonster.blogg.se

#2 - - Marie:

Samma för mig, både denna graviditeten och förra. Kan hälla i mig lättmjölk (för det är bara lättmjölk som duger).

Måste ju vara något man behöver. :-)

Svar: Ja märkligt hur en sån liten varelse där inne kan göra så mycket med en :-)
komlillamonster.blogg.se