V8 (7+5)

Hunger i kombination med dålig aptit är ingen skojig kombo! Jag har extra svårt för söta saker just nu och här är det socker i överflöd i precis allt! Jag saknar svensk frukost och min mans matlagning!
 
Hur som haver har vi börjat våga tala om monstret i magen som något som faktiskt existerar. Tidigare vågade vi knappt detta i rädsla för att det snart skulle tas ifrån oss. Nu går vi snart in i vecka 9 och man tycker ju att det borde vara relativt säkert nu? Jag känner mig iaf mer avslappnad.
#1 - - Julia:

Jag är exakt likadan, kan knappt äta något sött, och det är verkligen ovanligt för att vara mig! jag har hört att oddsen är mycket bättre efter att man har sett hjärtslag. Jag är i vecka 8+4 efter ivf. Kram Julia

Svar: Ja jag har hört samma :-) hoppas på det! :-)
komlillamonster.blogg.se

#2 - - Anonym:

Skulle gärna vilja prata med dig på mail eller någonting så maila mig gärna :)