Stackars kropp..

Idag har vi varit ute i skogen med mitt bonusbarn. Jag tog en löparrunda på 3 km. För mig som har sämsta konditionen var de kilometerna väldigt jobbiga. Efteråt var jag helt slut och jag började få svag värk i livmodern. Exakt samma värk som jag hade samma dag som mitt missfall skedde. Nu ikväll har det kommit en svag brun flytning. Det är alldeles för tidigt för mens. Kanske livmodern som fortfarande är känslig? Chockade väl kroppen med denna ansträngning.
 
För övrigt tror jag att jag hade ägglossning igår. Inte känts lika starkt som när vi använder pergotime dock. Får väl se om tempen stiger nu i dagarna. Samtidigt som ofrivillig barnlöshet innebär att vara ovän med den egna kroppen så har denna kamp gjort att jag lärt känna min kropp väldigt väl. Innan jag började försöka bli gravid hade jag aldrg känt av en ägglossning. Nu känns det som att jag kan känna allt som händer därinne.
 
Insåg idag att det är 1,5 år sedan vi hade en period utan några tabletter/hormoner över huvudtaget. Stackars kropp..